A Starbucks szerint a 2021 harmadik negyedéves amerikai italértékesítés közel 75% -a hideg volt
A seattle-i kávézólánc vezérigazgatója, Kevin Johnson elárulta, hogy a hideg italok értékesítése tovább emelkedik az Egyesült Államokban, különösen a fiatalabb fogyasztók körében
A Starbucks felfedte, hogy a tavaszi és nyári hideg italok értékesítése jelentősen meghaladta a forró italokat az Egyesült Államokban.
Ami az összes italértékesítés 74% -át tette ki június 27 -én zárult pénzügyi negyedévében.
A fiatalok körében erős a kereslet a Cold Brew, Nitro Cold italok iránt.
-
Cold Brew: Hideg eljárásos kávé készítés. Az őrölt kávét stobahőmérsékletű vízben elkeverjük és hűtőben 12 óráig állni hagyjuk. Majd sűrű szűrőn vagy kávéfilteren átszűrjük. Beleteszünk még néhány jégkockát és máris kész.
-
Nitro Cold: Az eljárás hasonló a Cold Brew technológához, de azzal a különbséggel, hogy magas nyomású nitrogénnel csapolják. Hasonlóan a sör csapolásához. Ez általl egy krémes, de hideg kávéitalt nyerünk.
Az is kiderült a felmérésből, hogy ez nem egyfajta hóbort, hanem egy új trend. Hiszen a téli hónapokban is vásárolnak jeges italokat.
A kávé fogyasztók 41%-a a téli, hideg napokban is előszerettel iszogat hideg kávét.
Vélemény, hozzászólás?