Posted by & filed under Blog.

Oszd meg ha tetszett!

A Starbucks szerint a 2021 harmadik negyedéves amerikai italértékesítés közel 75% -a hideg volt

 

A seattle-i kávézólánc vezérigazgatója, Kevin Johnson elárulta, hogy a hideg italok értékesítése tovább emelkedik az Egyesült Államokban, különösen a fiatalabb fogyasztók körében

 

 

A Starbucks felfedte, hogy a tavaszi és nyári hideg italok értékesítése jelentősen meghaladta a forró italokat az Egyesült Államokban.

Ami az összes italértékesítés 74% -át tette ki június 27 -én zárult pénzügyi negyedévében.

 

A fiatalok körében erős a kereslet a Cold Brew, Nitro Cold italok iránt.

 

  • Cold Brew: Hideg eljárásos kávé készítés. Az őrölt kávét stobahőmérsékletű vízben elkeverjük és hűtőben 12 óráig állni hagyjuk. Majd sűrű szűrőn vagy kávéfilteren átszűrjük. Beleteszünk még néhány jégkockát és máris kész.

  • Nitro Cold: Az eljárás hasonló a Cold Brew technológához, de azzal a különbséggel, hogy magas nyomású nitrogénnel csapolják. Hasonlóan a sör csapolásához. Ez általl egy krémes, de hideg kávéitalt nyerünk.

Az is kiderült a felmérésből, hogy ez nem egyfajta hóbort, hanem egy új trend. Hiszen a téli hónapokban is vásárolnak jeges italokat.

A kávé fogyasztók 41%-a  a téli, hideg napokban is előszerettel iszogat hideg kávét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük