DeLonghi kinevezi Brad Pittet márka nagykövetévé a növekedés ösztönzése érdekében
A DeLonghi a Hollywood színészét, Brad Pittet nevezte ki márka nagykövetévé, hogy elősegítse a prémium otthoni kávépiac növekedését.
Pitt elkezdte szerepét a vállalat legújabb globális kommunikációs
kampányában, a „Perfetto from bab to cup” című múlt heti indításában.
„Csoportunk rendkívüli növekedést tapasztalt az elmúlt években, és a háztartások eszpresszó kávéfőzői szegmense központi szerepet kapott ebben a bővítésben, ami a mai forgalmunk több mint felét teszi ki” – mondta Massimo Garavaglia vezérigazgató.
„Hisszük, hogy Brad Pitt a tökéletes nagykövet, aki elmondja a világnak a DeLonghi márka szellemiségéről: merész és nemzetközi, ugyanakkor kifinomult és elegáns,
Az olasz készülékgyártó 180,8 millió euró nettó nyereségről számolt be 2021 első hat hónapjában, ami megdöbbentő 319,5% -os növekedést jelent a 2020 azonos időszakához képest
Vélemény, hozzászólás?